کر بختیاری
کر بختیاری
نرم افزار ومطالب آموزشی

تا تو هستی که دستانم را بگیری،
آرزو میکنم هر روز زمین بخورم!
کاش تابستانها هم برفی بود !



در عجبم از کار خدا...
تو را آفریده
و انتظار یکتا پرستی دارد از من ..!

درد یک پنجره را پنجره ها میفهمند
معنی کور شدن را گره ها میفهمند
سخت است بالا بروی ساده بیای پایین
قصه ی تلخ مرا سرسره ها میفهمند
یک نگاهت به من آموخت که درحرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها میفهمند . . .


دلم میخواهد ویرگول باشم تا وقتی به من میرسی ، مکث کنی !


می خواهم به هر آنچه
لمس نگاه تو را
دارد
جانانه مبتلا شوم


اخمهای تو
بالاترین لذت دنیاست..
ای بهانه تمام لوس شدن های من ..!


طـــعم اولیــن هم آغــوشــی با تو را
حتـــی در بهشت هم نمیتــوانم تجربــه کنم ..
زمیــن به کنــار ..!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:اس ام اس عاشقانه, توسط کربختیاری